מה זה קרוספיט?

קרוספיט היא שיטת אימון הדוגלת בשיפור הכושר הגופני הכולל שלנו. לרוץ, למשוך, לקפוץ, לדחוף, לשבת ולקום, להיתלות, לטפס ולשאת חפצים. כל אלו הן תנועות טבעיות לנו בני האדם והן מוטבעות אצלנו עמוק בגנים אבל לצערנו החיים המודרנים מרחיקים אותנו מהפעילות הטבעית המתאימה לנו.

באימוני הקרוספיט אנחנו מחזירים לגוף את השליטה בתנועות הטבעיות הללו ועושים זאת בדרך מקצועית ובטוחה. בחודשים הראשונים במועדון תלמדו מגוון רחב של תנועות. אלה יהיו תנועות פונקציונאליות, שימושיות, שנבצע באופן מלא ונשתמש בכל טווח התנועה, ללא מכשירים או חסמים שיגרמו לנו לבצע רק תנועה חלקית. באימוני הקרוספיט אנחנו מקפידים לצאת מהשיגרה, לא לשמור על תבנית קבועה אלא לבצע גיוון תמידי בתנועות, בזמנים ובמשקלים וכך לאתגר את הגוף ולגרום ליכולות הגופניות שלנו כל הזמן להשתפר.

הקרוספיט משלב תרגילים ותנועות מענפי ספורט שונים ובאימונים נשתמש בטכניקות מעולם ההתעמלות, הרמת המשקולות והאתלטיקה. בעזרת שילוב של תרגילים מענפי הספורט השונים ניצור מגוון כמעט אין סופי של אימונים וכל יום שתגיעו למועדון תפגשו אימון חדש, מעניין ומאתגר.

אימון הקרוספיט הוא קבוצתי ומועבר על ידי מדריך צמוד מוסמך ומנוסה. מכיוון שהקבוצה מורכבת מאנשים שונים ולכל אחד יכולות שונות ורמת כושר שונה, האימון בנוי ככה שכל אחד יכול להתאמן ברמה המתאימה לו באופן אישי. המאמן ידאג ללמד כל תנועה שבה נשתמש באימון ולתת לכל חבר בקבוצה את ההתאמה שתאפשר לו לבצע את האימון ברמתו ולהתקדם בצורה הנכונה.

בכדי להשיג את המטרות צריך להתאמץ! שום הישג לא בא בקלות.
בכדי לבנות כושר גופני ברמה גבוהה דרושה הרבה עבודה ולרוב העבודה היא קשה, אפילו מאוד. לכן אנחנו מתאמנים ביחד! תומכים ומעודדים אחד את השני. לכולנו יש ימים פחות מוצלחים שאין לנו כח לקום מהספה ולבוא להתאמן, כאן הקהילה נכנסת לתמונה והחבר’ה מהמועדון תמיד מושכים קדימה וביחד אנחנו כובשים בכל יום מטרה חדשה!

Scroll to Top